Klubmodul henter siden
Opstaldning
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Her betaler du for opstaldningen af din hest/pony uden alle tillægsydelserne.

Tillægsydelserne (vindue, paddock, fuldpas, ind- og udluk) betales særskilt.

Ekstra spåner eller træpiller købes under EVENT. For udlevering af ekstra spåner eller træpiller kræver det, at du enten printer en kvittering ud eller hent KLUBMODUL, som APP til din telefon og vis kvitteringen via den.

Bemærk, at der forinden opstaldning kan findes sted skal betales et depositum og afleveres en udfyldt opstaldningskontrakt. Betaling af depositum på 1500,- kr. kan gøres under EVENT. Kvittering for betalt depositum skal kunne forevises til personalet. inden boksen tages i brug.
Depositum tilbagebetales, når boksen er rengjort og godkendt af daglig leder, og udestående er afregnet.

Opsigelse af boks kan kun ske til betaling.brrk@gmail.com. Der er en måneds opsigelsesfrist. Opstaldning kan opsigelse inden den 1. eller 15. i hver måned.
Opstaldning for pony nr. 3 - 1600,- kr. pr. måned (kan kun vælges, hvis man betaler for 2 andre heste/ponyer)
Tilmelding kræver betaling af  Medlemsskab - Aktivt | 110